Dziwnne zachowanie przełącznika benzyna/gas

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Budziwoj
    Classic
    • 2013
    • 3

    Dziwnne zachowanie przełącznika benzyna/gas

    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    nie odczułem metalicznego dźwieku, wręcz przeciwnie, praca silnika wkręcającego się na obroty była bardzo przyjemna dla ucha - ale oczywiście mamy różne silniki.
    Zgadza sie przy wkrecaniu do 7tysi pieknie mruczy :lol: , nie doprecyzowalem, praca rozgrzanego na jalowym, nieco metaliczna jak na x-lite wlasnie, ale na to bylem przygotowany, moze estrowy w tsi tak pracuje.
    Zamieszczone przez PAOLO ESCO
    Tippo - to chyba jesteś zadowolony z zakupu tego oleju ?

    Bardzo, ale tego sie spodziewalem, po tym jak mialem silkolene w ATV, do 1.8 tsi polecam, a jak ktos jezdzi na tor lub ma mocno dlubniete na 300km lub wiecej, to nawet lepiej kupic taki 5w40.

    pewnie że mamy - Motul X-Max 0W40
    No tak, ale jesli ktos chce z w30 to tylko race pro S Ktore niby jest 5w30 a niejedno 0w30 zawstydza na zimno.
  • moa
    Classic
    • 2011
    • 15

    #2
    Dziwnne zachowanie przełącznika benzyna/gas

    Witam
    Mam pytanie czy ktoś z forumowiczów spotkał się z tym żeby w czasie gaszenia silnika pracującego na gazie z przełącznika dobiega taki krótki dźwięk (pisk).

    Komentarz

    • KolinWawa
      Rider
      • 2009
      • 278
      • Octavia I (1U2)
      • APK 2.0 MPI 115 KM
      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      Ten dźwięk zwykle oznacza przełączenie benzyna/gaz lub na odwrót co wiąże się po prostu z wyłączeniem przełącznika. U mnie tak nie ma przy wyłączaniu silnika ale można domniemywać, że gdy go wyłączasz wyłącza się również przełącznik i sygnalizuje to. Jeżeli wszystko dobrze hula trzeba zakładać, że tak powinno być.

      Komentarz

      • Waśka
        Rider
        • 2013
        • 552
        • Mitshibishi

        #4
        u mnie (STAG) takie i inne nietypowe zachowania kontrolki (np butla świeżo nabita a kontrolka krzyczy że jadę na benzynie itp) oznaczają, że coś się w niej kaszani. pomaga zazwyczaj kilkukrotne ręczne przełączenie gaz-benzyna przy częsciowo przekręconym kluczyku. stale się zbieram do warsztatu wymienić to w ramach gwarancji, ale jakoś mi nie po drodze z taką pierdółką :wink:
        Była 01 2.0 AQY + LPG, jest Focus Mk2 1,6 + LPG

        Komentarz

        Pracuję...